giovedì

La Gatta Cenerentola e la musica

L'Opera di De Simone: musica e simpatia

Il duetto



Il testo del Duetto
- Mamma mamma che bella cosa 
si me lu faccio chistu vel''e sposa, 
e si riggina io pure ce addivento 
a Cennerentola faccio schiatta' - 
- E zitta mia figlia ca bene ti voglio, 
primma 'e stasera te faccio spusa' - 
- Sine mamma già me veco 
cu 'nu manto e la curona 'ncapo, 
ce ll'aggio fatto bbuono 'stu penziero 
e tu n'haie da dubita' - 
- Si la furtuna avota pe' essa 
com'a riggina io pure starò. 
E te li faccio li cumplimenti 
pe' sti bellizze ca aute nun ce ponno - 
- Io saccio bbuono ca nun dice buscia 
e ca me dice la verità - 
- E mò ca la sciorta ce stenne la mano 
'nzieme a Palazzo nuie jammo a balla'. 
E cu violin'e violoncelle 
cu violoncell'e triccabballacche 
tengo 'na figlia cu mmeza pacca,, 
ca cchiù zetella nun vole resta' - 
- E quanno saranno feste e festine 
'mmiez'a la tavula miette lu vino 
sa quanta brindese vulimmo fa' 
ih quanta brindese vulimmo fa' - 
- E statte sicura ca tutto và bbene 
si spuse lu re a mme me conviene 
vire che ddote ca te faciarrà 
vire che ddote ca te faciarrà - 
- E non tengo dote e non tengo niente - 
- Ma tiene 'na cosa ca vale pe' ciento - 
- Nun saccio si abbasta pe' m'addota' 
nun saccio si abbasta pe' m'addota' - 
- E si è pe' la dote ca tu te lamiente 
tengo 'e cuntante ca so' quattuciento 
'a fora sta dote stu dunamiento 
'stu curniciello t''o dace mammà - 
- E chi porta mmiria pozza crepare 
e pozza crepare e pozza schiattare 
mò ca è lu tiempo 'e me spusa' 
perle e lazziette lu rre me farrà - 
- E tutta la pupulazione 
me purtarrà rispetto e devuzione, 
e quanno passo comm'a 'na prucessiona 
addenucchiato ognuno stà - 
- E addenucchiateve quanno io passo 
pass''a riggina 'e chesta città, 
e addenucchiateve quanno io passo 
pass''a riggina 'e chesta città -


da http://www.testimania.com/

Nessun commento:

Posta un commento